18. Control



Jesse Faden, una agent del FBC, és promoguda com la nova directora de l'agència després de la mort de l'antic director i que l'agència fos envaïda per una amenaça d'un altre món anomenada The Hiss. La seva nova posició porta amb si noves habilitats com la telepatia, que l'ajudaran a defensar-se contra The Hiss. Jesse es troba sol en el camp de batalla, però rep ajuda des de l'exterior mitjançant un altre personatge amb el qual es comunica.


Control és un videojoc jugat des de la perspectiva de tercera persona, i compta amb alguns elements de Quantum Break. En el joc, els jugadors barallen contra els enemics usant la pistola del director, una arma de foc que pot canviar de forma. La pistola també pot ser actualitzada per millorar la seva eficiència de combate.4 més, els jugadors tindran accés a diverses habilitats sobrenaturals i telepàtiques. Per exemple, pot usar runes per formar un escut defensiu i llançar objectes cap als seus enemics, usant-los com a armes. Els jugadors poden adquirir objectes o poders completant missions opcionals o explorant el món del joc. Són articles que poden ser usats per desbloquejar noves destreses, com l'habilitat de Jesse de levitar en l'aire. Remedey va assenyalar que el joc és menys lineal que els seus anteriors jocs i que els jugadors tindran moltes oportunitats per explorar.6
escenari
El videojoc transcorre a l'edifici The oldest House, quarter general del Federal Bureau of Control, una agència governamental a Nova York que s'encarrega d'estudiar objectes anòmals. L'edifici està en constant transformació.